Күні, айы
|
Мектебі: Отрадный негізгі мектебі Мұғалімнің аты-жөні: Нугманова К. М. |
||||||||||||
Ортақ тақырып: |
Құндылықтар |
||||||||||||
Тақырыбы: |
Не жақсы? Не жаман? |
||||||||||||
4-сынып |
Сабаққа қатысқан оқушылар саны: |
Сабаққа қатыспаған оқушылар саны: |
|||||||||||
Оқу мақсаты: |
4.3.2.1 бейтаныс сөздер кездесетін шағын мәтіндегі негізгі ойды түсіну 4.2.1.1* берілген сөздерге қарама-қарсы мағыналы, мағыналас сөздерді табу және сөйлеу барысында қолдану 4.5.1.2* көптік/тәуелдік/ септік/жіктік жалғаулы сөздерді ауызша/жазбаша тілде қолдану |
||||||||||||
Сабақ мақсаты |
Барлық оқушылар: суретке қарай отырып, үлгі бойынша өз мысалын айтуға, жақсы мен жаманды айыра білуге, берілген сөздерге қосымша жалғауға, үлгіні басшылыққа алып, салыстырып жазуға, сұрақтарға жауап беруге тырысады. |
||||||||||||
Оқушылардың басым бөлігі: суретке қарай отырып, үлгі бойынша өз мысалын айтады, жақсы мен жаманды айыра алады, берілген сөздерге қосымша жалғай алады, үлгіні басшылыққа алып, салыстырып жаза алады, сұрақтарға жауап береді. |
|||||||||||||
Кейбір оқушылар: суретке қарай отырып, үлгі бойынша өз мысалын еркін айта алады, жақсы мен жаманды айыра алады және оны дәлелдеп айта алыды, берілген сөздерге қосымшаны дұрыс жалғай алады, үлгіні басшылыққа алып, салыстырып қатесіз жаза алады, сұрақтарға толық жауап беріп, тақырып боыйынша еркін сөйлесе алады. |
|||||||||||||
Бағалау критерийлері |
|
||||||||||||
Білім дағдысы |
Білу, түсіну, қолдану |
||||||||||||
Құнылықтарды дамыту |
Жаман әдеттен қашып, жақсы болуға бейімділік |
||||||||||||
Сабақтың барысы |
|||||||||||||
Сабақтың кезеңдері |
Жоспарланған жұмыс |
Ресурстар |
|||||||||||
Сабақтың басы (2-5 минут) |
Психологиялық жағымды ахуал қалыптастыру: «Сенім аралы» Мақсаты: жылылық, сенімділік деңгейін, еркіндікті дамыту. Оқушылар шеңбер болып отырады. Бастапқы қатысушы жанындағы көршісінің қолын ұстап, «Мен саған сенемін, себебі сен ...» сөйлемді бір сөзбен аяқтайды. Тренинг шеңбер бойымен жалғасады, соңында бір-бірлерінің қолдарын ұстайды. Сөйлемді мынандай сөздермен аяқтайды: мейірімдісің, ақылдысың, әдептісің, ұқыптысың, тәртіптісің,әдемісің, т.б. «Болжау» стратегиясы.
Сабақ мақсаттарымен оқушыларды таныстырып өту. (Тақтада оқушылардың тілінебейімделген оқу мақсаттары жазылады) -оқыған мәтіннің мазмұнын түсінемін; -оқыған мәтіннің мазмұны бойынша сұрақтарға жауап беремін; - жалғауларды дұрыс қолданамын. |
|
|||||||||||
Сабақтың ортасы (6-40 минут) |
Мәтіналды жұмыс «Санадағы кинофильм» әдісі арқылы ертегі мазмұнын болжайды. (МК, Ұ) Айтылым 1-тапсырмада «Суреттер сөйлейді» әдісі арқылы сурет бойынша үлгіні басшылыққа алып, өз мысалын айтады, жаңа сөздердің жазылуы мен айтылуына назар аударады. Слайдтан жақсы/жаман қасиеттерді қайталайды.
Мәтінмен жұмыс «Әткеншек» ойыны арқылы топпен жұмыс жасайды. Қалыптастырылатын дағдылар:
Жұмыс алгоритмі 1. Оқушылар шағын топтарға («Қиынды суреттерді» құрау арқылы) бөлінеді. 2. Әрбір топқа сұрақтары бар А3 форматтағы қағаз беріледі. (Әрбір плакатта әртүрлі тапсырмалар) 3.Оқушылар топтарында жұмыс істейді, бұл ретте бастапқы сұраққа негізделген өздерінің жауаптарын, ойлары мен идеяларын жазуға берілген регламент сақталады. 4. Берілген уақыт аяқталған соң оқушылар басқа сұрағы бар келесі плакатка көшеді. 5. Олар алдыңғы топтың жауаптарын оқиды және олармен келісетіндігін немесе келіспейтіндігін талқылайды. 6. Осыдан кейін оқушылар қойылған сұрақ бойынша өз ойларын жазады. Оқылым/Айтылым 1- сұрақ. 2-тапсырмада оқушылар өлеңді мәнерлеп оқып, жақсы/жаман қасиеттерді жіктеп көрсетеді. Не себепті олай шекендерін айтады, постер дайындайды. Жақсы мен жаман Қайыр күтпе баладан, Бәрі жақсы баланың Қастек Баянбай Оқылым/Айтылым 2- сұрақ. 3-тапсырмада оқушылар сөйлемдерді өлең жолдарымен сәйкестендіреді. Қандай сөйлемдер өлеңде айтылмағанын анықтайды.
3- сұрақ. «Жақсы деген немене?», «Жаман деген немене?» деген сұрақтар бойынша плакатта жазылған қасиеттерді (жаман/жақсы) жіктеп жазады.
Сергіту сәті
Мәтінсоңы жұмыс Саралау тапсырмасы:
.... ерінсем, алдасам ... ерінсек, алдасақ .... ерінсең, алдасаң ... ерінсеңдер, алдасаңдар .... ерінсеңіз, алдасаңыз ... ерінсңіздер, алдасаңыздар .... ерінсе, алдаса ... ерінсе, алдаса
Үлгі:
|
Ертегі: «Жақсылық пен жамандық» Оқулық Оқыту үшін бағалау және оқуды бағалау |
|||||||||||
Сабақтың соңы 41-40 минут |
(Ұ) )«Сертпелі сауал» оқыта үйрету ойыны арқылы сабақты қорытындылау. Ойынның шарты: оқушылар тақырып бойынша бір-біріне доп лақтыру арқылы сұрақ қояды/сұрақтарға жауап береді.
Кері байланыс «ЗҚ» әдісі
|
|
|||||||||||
Қосымша ақпарат |
|||||||||||||
Қорытындылау |
Төмендегі бөлік сабақ туралы өз ой- пікірімді жазуға қолданамын. Сол жақ бағандарға өз сабағым бойынша сұрақтарға берілген жауабымды көре алады. |
||||||||||||
1.Сабақ барысына өзгертулер енгіздіңіз бе? Неге? 2.Жүргізілген жұмыс түрлері қаншалықты тиімді болды? |
|
||||||||||||
Қорытынды бағалау Ең жақсы өткен екі нәрсе не? 1:
2:
Қандай екі нәрсе сабақты жақсартар еді? 1:
2:
|