«Ақмола облысы білім басқармасының Жарқайың ауданы бойынша білім бөлімі «Отрадный ауылының негізгі орта мектебі коммуналдық мемлекеттік мекемесіне» КММ
Коммунальное государственное учреждение «Отрадненская основная школа» села Отрадное  отдела образования по Жаркаинскому району управления образования Акмолинской области»

Мы в соц.сетях

      

Ұйымдар тізімі

Галерея

Смотреть все>>>

2020 - 2021 оқу жылына арналған «Отрадный НМ» КММ кәсіптік бағдар беру жұмысының жоспары

2020 - 2021 оқу жылына арналған «Отрадный НМ» КММ кәсіптік бағдар беру жұмысының жоспары

Міндеттері

оқу профилін және болашақ кәсіби қызмет саласын таңдау барысында студенттерге кәсіби бағдар беру.
мектеп оқушылары арасында еңбекке саналы қатынасты дамыту, олардың мүмкіндіктеріне, қабілеттеріне сәйкес және еңбек нарығының талаптарын ескере отырып, қызмет саласын таңдау еркіндігі жағдайында кәсіби өзін-өзі анықтау.


Тапсырмалар:

студенттерді профильдерді оқып-үйрену арқылы бөлуге деген талғамдары, бейімділіктері мен мүмкіндіктері туралы мәліметтер алу;
элективті курстар сабағында және тәрбие жұмысында қолданылатын күрделі және дәстүрлі емес формалар мен әдістер арқылы бейіндік білім берудің өзгергіштігін қамтамасыз ету;
жұмыспен қамту қиындықтарын болжау оңай болатын мектеп оқушыларының кейбір тобына қосымша қолдау (тәуекел тобындағы балалар, қолайсыз отбасылардың балалары);
Жоспарды іске асыру мұғалімдердің, жалпы білім беру ұйымы студенттерінің ата-аналарының, жұмыс берушілердің, жұмыспен қамту орталығының қызметкерлерінің және басқа да мүдделі тұлғалардың аймақтағы сұранысқа ие кәсіби кадрларды даярлауға бағытталған кәсіптік бағдар беру іс-шараларын өткізуге белсенді қатысуын көздейді.

Қазіргі экономикалық және саяси жағдай адамның жеке психофизиологиялық ерекшеліктеріне бізден жоғары талаптар қоюға мәжбүр етеді. Нарықтық қатынастар жұмыс сипаты мен мақсаттарын түбегейлі өзгертеді: оның қарқындылығы артады, шиеленіс күшейеді, жоғары кәсіби шеберлік, төзімділік пен жауапкершілік қажет.

Кәсіптік бағдар беру мектеп қызметінде маңызды орын алады, өйткені ол білім беру жүйесін экономикалық жүйемен, оқушылардың қажеттіліктерін олардың болашағымен байланыстырады. Қоғамның әл-ауқаты үшін әрбір мектеп бітіруші өзінің қызығушылықтары мен бейімділіктерін мейлінше толық қолдануы керек, қоғамдық өндіріс жүйесіндегі өз орнын іздеу үшін уақыт пен күш жұмсамауы керек, ол өзіне ең үлкен нәрсені әкелуі мүмкін оның жұмысынан пайда табады және терең қанағат алады.

Мамандық (лат. «Professio» - ресми түрде көрсетілген кәсіп, мамандық) - бұл белгілі бір дайындықты қажет ететін және адам өмірінің қайнар көзі болып табылатын еңбек қызметінің түрі.

Бағдарлау - қоршаған ортаны немесе белгілі бір бағыттағы қызмет бағытын түсіну қабілеті.

Сөздің кең мағынасында кәсіптік бағдар - бұл мамандықты саналы түрде таңдауға даярлау мақсатында жастарға әлеуметтік-педагогикалық әсер ету жүйесі, мамандықты ғылыми негізделген таңдауды қамтамасыз ететін мемлекеттік шаралар жүйесі. .

Сөздің тар мағынасында кәсіптік бағдар беру дегеніміз - оқушылардың ішкі қажеттіліктерін және мамандықты саналы таңдауға дайындығын қалыптастыруға бағытталған мақсатты іс-әрекет.

Жеке мағынадағы мансаптық бағдар - бұл адамның белгілі бір кәсіпті игеруінің ұзақ және қайтымсыз әлеуметтік процесі.

Осылайша, кәсіптік бағдарлау 2 деңгейде - әлеуметтік және жеке деңгейде жүзеге асырылады. Бұл деңгейлер өзара байланысты.

Мектептегі кәсіптік бағдар - бұл студенттерге мамандықтардың әлеуметтік-экономикалық және психофизикалық сипаттамалары туралы білімнің қажетті көлемін игеруге бағытталған оқу-тәрбие жұмысының жүйесі.

Мектепте кәсіптік бағдар беру жұмысын мекеме әкімшілігі, сынып жетекшілері, кітапханашы, медицина қызметкері, пән мұғалімдері және психолог жүзеге асырады.

Студенттерге кәсіптік бағдар беру бойынша олардың қызметінің негізгі міндеттері:

жұмысқа деген оң көзқарас қалыптастыру;
кәсіби қызметтің мазмұнын түсінуге үйрету;
мамандық талаптарын жеке қасиеттерімен байланыстыруға үйрету;
сіздің мүмкіндіктеріңіз бен қабілеттеріңізді талдауға үйрету (сіздің жеке тұлғаңыздың қасиеттері мен мүмкіндіктерін бағалау және бағалау қажеттілігін қалыптастыру)


Мектептегі кәсіптік бағдар берудің негізгі бағыттары:

Кәсіби ақпарат.
Кәсіби білім.
Жұмыс жоспары оқушылардың жас ерекшеліктерін, мазмұнындағы сабақтастықты, бастауыш, негізгі, орта мектептердегі жұмыс формалары мен әдістерін ескере отырып кезең-кезеңімен жүзеге асырылады.

Кәсіби кеңес

Кәсіби ақпарат мамандықтар әлемі, адамның өзін-өзі анықтауы үшін қажетті жеке және кәсіби маңызды қасиеттері, оқу орындарының жүйесі және мамандық алу жолдары, қоғамның кадрларға деген қажеттіліктері туралы ақпаратты қамтиды.

Кәсіби білім беру мектеп оқушыларының бейімділігі мен кәсіби қызығушылықтарын қалыптастыруды қамтиды. Кәсіптік білім берудегі педагогикалық жұмыстың мәні студенттерді оқу және сыныптан тыс жұмыстардың әртүрлі формаларына қатысуға, қоғамдық пайдалы және нәтижелі еңбекке, белсенді күш сынауға шақыру болып табылады. Бұл практикалық тәжірибе арқылы бейімділіктеріңізді және қабілеттеріңізді білуге ​​және анықтауға мүмкіндік береді. Бейімділік қызмет барысында дамиды, ал кәсіби білім кәсіби маманның қатысуымен сәтті жинақталады

Жаңартылған күні: 25.02.2021 17:03
Құрылған күні: 25.02.2021 17:03

Текст